Dostava dokumentacije o promijeni vlasništva

U cilju vođenja ispravne i točne evidencije podataka zgrada koje su pod našim upravljanjem,
molimo sve suvlasnike i njihove predstavnike da nas pravovremeno obavještavaju o
promjeni podataka vlasništva nad posebnim dijelom nekretnine ( stan, garaža, poslovni
prostor) te da nam u što kraćem roku dostavljaju  relevantnu dokumentaciju o tome tko je
bio prošli vlasnik nekretnine, sadašnji vlasnik nekretnine i podatak o opisu nekretnine
(kupoprodajni ugovor, darovni ugovor, rješenje o nasljeđivanju, rješenje o ostavinskoj
raspravi i sl.). Svi ostali osobni podaci koji se nalaze u predmetnoj dokumentaciji se ne
obrađuju.

Iako se navedena dokumentacija koristi isključivo i jedino u svrhu promjene u bazi
podataka i nije dostupna trećim osobama, svaki suvlasnik pri dostavi iste može preostale
osobne podatke, koji nisu neophodni za izmjenu evidencije (npr. cijena nekretnine i sl.), na
odgovarajući način učiniti nedostupnom, odnosno zacrniti.

Obavijest o promjeni vlasništva i presliku dokumentacije možete dostaviti:

· putem pošte na adresu Križna cesta 7A, 10000 Zagreb
· elektroničkom poštom info@donum.hr
· putem kontakt forme niže

    Stari vlasnik

    Novi vlasnik

    Dokumentacija o promijeni vlasništva